2012. június 13., szerda

READ this...

READ this......:))

Michel Roux: Tésztavarázs


:



Rengeteg blogon láttam ezt a könyvet ajánlva, ezért úgy döntöttem, hogy én is beállok a sorba! :) Szerencsére én azok közé tartozom,akiknek ez a könyv ott lapul a könyves polcán! A könyv igazából nem az enyém, hanem a keresztanyukámé, de én általában „kölcsönkérem” tőle a szakácskönyveket!....és elfelejtem(!) visszaadni! DE ha olyan szép és jó, és sohasem kéri vissza….:D meg persze a végeredményből ő is szokott kapni! A viccet félretéve, tényleg klassz könyv, mondjuk kissé borsos az ára, de nagyon igényes, szép képek tálalhatók benne! Nagyon jó alaprecepteket mutat be lépésről- lépésre, képekkel segítve a munkánkat!

Ez pedig a könyv hivatalos ajánlója:

Csupa könnyen elsajátítható recept található ebben a nagyszerű gyűjteményben amely minden klasszikus tésztareceptet a lehető legegyszerűbben mutat be. A 3 Michelin csillaggal rendelkező csúcsséf, Michel Roux tudása a klasszikus francia iskolában csiszolódott és több mint 30 évnyi tapasztalattal és óriási gyakorlattal rendelkezik a tésztakészítés terén.
Minden fejezet egy meghatározott tésztafélére épül és ennek az alaptésztának az elkészítési technikáját lépésről lépésre mutatja be. Az ezt követő receptek az alaptészta különböző felhasználási módozatainak a lehetőségét ismertetik- édes és sós tésztaételek formájában egyaránt. Lenyűgöző a szerző által felvonultatott klasszikus és modern, sós és édes tészta receptek mennyisége és sokszínűsége.
Végig kitűnően illusztrált szakácskönyv, ami arra született, hogy vezető szerepet töltsön be a tésztakészítés világában.

1 megjegyzés:

  1. Most már értem, hogy a könyvespolcon a könyvek nem soványodnak, hanem fogynak, és ettől lett olyan laza az egész! Ügyes!

    VálaszTörlés