2012. június 2., szombat

Medvehagyma forradalom!





Bizony, hisz gondolom mindenki azt hiszi a medvehagyma szezonnak vége…..DE nem mindenhol! És minő szerencse!  Édesapámmal már 2 éve sziklamászunk …. azonban ezt csak esőmentes időben lehet művelni, más különben lecsúsznánk a falról, ami ugyebár nem túl kellemes!
:D



Tegnap is egy esős nap volt nálunk, ezért úgy döntöttünk, hogy túrázunk egy kicsit a Gerecsében! Mégpedig a kedvenc mászó helyünk( Tardosbanya) mellől indultunk el egy másik mászó helyre( Kis-Gerecse, de mindenki csak Kis-Gerinek hívja!), ahol én még nem voltam, mert ott nagyon nehéz utak vannak! Kb. 40 perc gyaloglás után érkeztünk meg, és mit ne mondjak nagyon szép volt! De térjünk is vissza a medvehagymára hisz végtére ma ő a főszereplő! 


Mar majdnem megérkeztünk, mikor az út két oldalán medvehagyma mezőkre bukkantam! Nem vicc, nagyon sokan voltak! Persze némelyik már száraz és sárga volt, de a legtöbb még ép és szép zöld volt! Visszafelé szedtem egy nagy csokorral! Szedtem volna még többet is, de semmi zacsi vagy táska nem volt nálunk! Ennek a kis mennyiségnek is nagyon örültem és már azon járt a fejem, hogy mit is alkossak belőle! Pogácsára vagy levesre gondoltam!



Talán egy hónapja, mikor a főszezon volt, tudtam, hogy Tardos mellett rengeteg medvehagyma van! Csak sajnos ezt mindenki más is tudta, ezért mire odajutottam, már csak egy üres mező fogadott! szomorú voltam………de most már nem! Csak reméljük, hogy ezt a mezőt nem találják meg egyhamar!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése